luni, 28 februarie 2022

Am avut cândva un Vis

     În  2018 am primit o solicitare de operare pentru AN 225. Unicul! Cel mai cel!  Visul (Mriya) oricărui pasionat de aviație.

 Când am văzut cererea, am sărit în sus de bucurie, am fost fericiți (pentru o zi). Din câte știu, eram primul aeroport de la noi care primise o astfel de cerere. Apoi am făcut o mică echipă și ne-am apucat de muncă. Am calculat, am refăcut calculele, am stat și ne-am gândit, ne-am certat, ne-am contrazis, dar până la urmă am stabilit că este clar: AN 225 poate opera la LRCK!

Am fost suuuper încântați! Atunci am postat pe blog asta https://descopera-aeroportul-kogalniceanu.blogspot.com/2018/10/vis-mryia-antonov-225-mryia.html

Am trimis documentele mai sus, pentru aprobare. S-au întors. Le-am refăcut și le-am retransmis. S-a lăsat liniștea.. Am insistat. Ni s-a transmis (neoficial)  că nu e momentul pentru o astfel de îndrăzneală. Asta e.. Nu a fost să fie atunci. Tot speram să primim o nouă ocazie care să se concretizeze cu un zbor al AN 225 la LRCK.

Anul trecut AN 225 o operat la Otopeni. Ne-am uitat și noi la poze, la filmulețe. Frumooos! Ce bucurie pentru ei! 

Din păcate Visul s-a transformat în Coșmar ieri dimineață. AN 225 care era parcat la aeroportul Gostomel a fost lovit de niște rachete trase dintr-un elicopter rusesc și a fost distrus.

De ce? Pentru că e război. 

Așa cum am zis, suntem niște spectatori pasivi la un spectacol absurd și nimeni (UE, NATO, ONU, Crucea Roșie, UNICEF, etc sau toate la un loc) nu face ceva concret să oprească toată nebunia asta!


Niciun comentariu: