miercuri, 6 aprilie 2011

Bine ati venit!

Azi am inceput un proiect important legat de aeroport. Stiu multe despre oamenii care au lucrat aici si pe unii i-am si cunoscut. Am vazut cum era viata pe aeroport si am inteles ce i-a facut sa devina pasionati de munca lor.

Multe amintiri sunt doar in minte, insa am avut norocul sa adun cateva fotografii si marturii scrise ale celor care au lucrat pe aeroport.  
Sunt marturii care nu trebuie piedute si sunt oameni care trebuie pretuiti. Pentru asta, am ales sa public pe acest blog documente referitoare la istoricul aeroportului.

Multumesc colaboratorilor mei (Elena, Laura si Mihai), care m-au ajutat sa pun in practica acesta idee. Vreau sa multumesc si celor de la Aeroportul International Mihail Kogalniceanu-Constanta, care m-au sprijinit in colectarea datelor.

 Dana

Niciun comentariu: