miercuri, 22 iunie 2022

Amintiri din copilărie - partea întâi

GUEST POST

 

Numele meu este Ix și Ygrec...


   Bunicul si unchiul meu au cărat cu căruțele piatra când s-a făcut prima pista....au și o istorie..ca la un moment dat pe o ceață..cum cutreierau câmpurile cu irigatii și lucrări agricole..s- au trezit pe pistă:)))

   Celălalt unchi al meu..a lucrat pe APAU (strămoșul GPU-ului de azi)...și multe altele. Mă lua frecvent la aeroport și stăteam câte o tură întreagă cu el în multicar (strămoșul TLD-ului de azi )....mai puține reglementări..mai puține cerințe..mai multe avioane...astfel că în câte o zi toridă de vară mai auzeai 2 copii pe stație : " 082..084" .....nu se mira nimeni..na...așa erau timpurile...

Tata la fel..a iesit la pensie de aici, la el cu mai multe betoane și mai putine avioane.

Pionier tot pe aeroport am fost făcut...deși cu parere de rău..poze nu mai sunt. Îmi amintesc că ne-a urcat în avion...frumos....

Mama a lucrat " la platouri" ....stramoșul catering-ului de azi....dacă vă mai plimbați pe la hotel pădure și aveți ochiul format..o să mai vedeti sigla batrânei companii naționale de transport aerian pe un geam :)

Nu cred că au fost timpuri mai ușoare în trecut sau mai frumoase, doar că melancolia privitului în urmă le înnobilează așa...le dă o patină a timpului.


Cred că majoritatea celor care au venit aici să rămână și care au rămas, au istorii frumoase...

Niciun comentariu: