vineri, 24 iunie 2022

Amintiri din copilărie - partea a doua

 GUEST POST


E vară...vară toridă și e vacanță...și toată strada e a copiilor..dar parcă nu le e de ajuns....au auzit de la alți copii de un loc secret... El Dorado? Orașul interzis? ....ei, pe aproape: e groapa de gunoi a aeroportului..un loc unde se aruncă deșeurile de la avioane.

 O bicicleta Pegas modern,  Maria, Alexandru și moi ..și expeditia e gata; spre cimitirul german...locul cu pricina. După un drum de vreo juma de ceas, copii "debarcă" la groapa. Nu vă gândiți la o groapă de gunoi urât mirositoare....groapa aeroportului era un loc deosebit unde găseai nimicuri mari pentru copii - etichete de bagaje de carton..cu elastic...se rupeau în 2 sau 3 părți..copiii le strângeau și spuneau că sunt bani.  

Mai erau  miniaturi de băuturi...Drambuie..Teachers....sticluțe pe care nu le găseai la noi....pentru că singurele sticluțe mici erau, poate, doar esențele de rom si vanilie ale buncii :)). 





Cutiile de aluminiu de Fanta erau o revelație..nu știam ce este sucul la cutie....dar copiii inventivi tăiau cutiile colorate și le puneau între spițe la bicicletă..aidoma unor stopuri :)

Încerc să-mi mai amintesc lucruri dar e în ceață totul....

Îmi aduc aminte că într-o zi verișoara mea s-a tăiat la picior cu un ciob gros gen fund de sifon...eu i-am legat piciorul cu maieul meu...iar băiatul cu Pegas-ul modern a mers la pas cu noi...până acasă în suspinele plângăcioasei care șchioapăta dar nu își lăsa prada de război din mână 😀



 


Niciun comentariu: