In unele ierni aveam mari probleme cu zapada care era viscolita si forma dune de 1-2 metri. Alteori, cu poleiul si gheata.
Toate trebuiau indepartate de pe suprafata pistei betonate, a cailor de rulare si platformelor de avioane, pentru ca aeroportul sa fie deschis traficului aerian.
Pentru a mentine aeroportul deschis, interveneam cu utilajele de deszapezire (autofreze) care lucrau continuu, uneori in zadar, din cauza crivatului.
Imi amintesc de zapada cazuta in luna noiembrie 1975, cand aeroportul a fost inchis timp de 5 zile, din cauza stratului de zapada care a atins grosimea de 2 metri pe alocuri, cu dune.
Pentru curatarea zapezii, s-a muncit zi si noapte continuu cu tot personalul aeroportului; am inchiriat utilaje grele si autobasculante care transportau zapada pe spatiile inierbate.
Marginile platformelor erau inconjurate de maluri de zapada inalte, asemanatoare cu un zid de cetate.
Sursa:Beniamin Popescu
Sursa:Beniamin Popescu
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu