marți, 28 iunie 2022

Promovăm performanțele copiilor - partea întâi

     In luna iunie, promovăm performanțele copiilor. Am vorbit cu mai mulți colegi și am aflat o mulțime de lucruri extraordinare despre talentele și pasiunile copiilor lor.

    Unul dintre colegi îmi spunea despre băiețelui lui care e la grădiniță - e talentat la desen, ca ta-su! 😊 Să vezi ce desene face! A moștenit talentul de la mine, e clar! Am descoperit întâmplător că știe să deseneze. Stă la măsuța lui și își aranjează frumos creioanele colorate lângă foaia de desen, apoi se uită la mine și îmi zice foarte serios: liniște, eu trebuie să mă concentrez acum! E foarte simpatic! 

    O colegă mi-a zis: copiii mei fac sport de performanță. Împreună cu echipa au câștigat o grămadă de concursuri pe țară. La mine acasă e plin de cupe și medalii! Au pagini pe Insta și postează totul acolo.  Sunt foarte mândră de ei! 

     Un coleg îmi arătă poze cu băiețelul lui de câțiva anișori, îmbrăcat la patru ace: uite la el ce gusturi rafinate are! Îmi cere să-l îmbrac asortat. - Tati, tu nu vezi că sacoul ăsta nu merge cu cămașa asta? 😏 Eu nu mă pricep la modă, dar se pare că cel mic e un viitor designer. Cine știe, peste ani poate vă invit pe toți la Paris la o prezentare de modă de-a lui! 😁

    Mai am o grămadă de exemple despre talentul copiilor. Unii au rezultate extraordinare la învățătură, sunt olimpici pe țară, au luat note de 10 la examenele cele mai importante,  alții au talent la un instrument muzical sau la desen, pictură, alții fac sport de performanță individual sau în echipă. 

   Avem viitori medici, arhitecți, pianiști, matematicieni, piloți, profesori și sportivi de performanță!

   Talentați, cu aptitudini remarcabile și surprinzătoare, pasionați de ceea ce fac, copiii ajung să facă perfomanță și de multe ori urmează o carieră în domeniul pe care și l-au ales. 

        Bravo lor! 


P.S.   Un coleg care a aflat că vreau să scriu pe blog despre copii, mi-a spus: am doi băieți frumoși dar sunt prea mici. Nu am descoperit vreun talent la ei. Mai au timp să crească și să se dezvolte. Cel mic abia a învățat să facă la oliță... 😀 Se pune?

    

Niciun comentariu: