miercuri, 20 iulie 2022

De Ziua Aviației, despre noi

                                                                  GUEST POST

      
       Fiind actuală studentă a Facultații de Inginerie Aerospațială din cardul Universității Politehnica București, stagiile de practică sunt complet necesare pentru un viitor job în domeniul aeronautic.
       Acesta este al doilea an consecutiv în care am oportunitatea de a-mi desfășura stagiul de practică pe timpul verii la Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu – Constanța.
       Odată ajunsă pe aeroport, am fost complet uimită de căldura cu care am fost primită aici. Toată lumea părea  entuziasmată de venirea unui student în practică, am fost asaltată de întrebări în legatură cu facultatea pe care o urmez, iar fiecare om în parte astepta sa ajung în departamentul său pentru a-mi putea explica exact care este rolul lui în activitatea aeroportuară.
       Timp de două luni de zile am fost plimbată prin fiecare zonă a aeroportului pentru a primi informațiile necesare despre aceasta. Stăteam câte 4-5 zile, timp în care participam la toate activitățile specifice departamentului respectiv. Deși timpul era scurt, iar întrebările din partea mea erau multe, niciodată nu am fost lăsată fără un raspuns la vreo curiozitate. Am apreciat foarte mult dăruirea dânșilor, deoarece  își rupeau din timpul lor pentru a mă instrui pe mine în domeniul aviației.
       Cel mai încântător departament, din punctul meu de vedere, este Departamentul Siguranță Operativ. Aici este o adrenalină continuă, nu ai timp să respiri, lucru care te ține în priză constant, întrucât trebuie să ai grijă de siguranța aeroportuară din toate punctele de vedere. Prin intermediul acestui sector am avut ocazia să admir zeci de aeronave, aterizări, decolări, să asist la dirijarea și deservirea lor. Totodată, am avut prilejul de a întampina anumite situații nefavorabile, precum incidente aviatice minore și a de lua parte la analiza și rezolvarea acestora.
       Pentru viitoarele generații, studenți ai facultății pe care o urmez, recomand cu toata inima să își desfășoare pe timpul verii stagiile de practică in cadrul Aeroportului Internațional Mihail Kogălniceanu – Constanța, deoarece singurul lucru cu care trebuie să vină de acasă este ambiția și devotamentul, restul lucrurilor necesare le vor căpăta din acest loc minunat.

                                                                      Andreea

Niciun comentariu: