joi, 11 aprilie 2019

Scoala Altfel 2019 - Very Funny :)))

 Bine ati venit la aeroport!
 Poftiti in aerogara!
-Aveti bilete pentru calatoria cu avionul?  - Daaa! 
-Unde se poate zbura de pe aeroport?  - In strainatate!  - In Luna! :))
- Haideti acum la Check-in! - Unde?  - Ce a zis doamna? - Lasa ma, ca o sa vezi, ca ne arata acum!
- Copii, acesta e un talon de imbarcare in avion. Aici se cantaresc bagajele. Ia sa vedem, cine vrea sa fie pasager azi? Tu, cel din fata! Acum, alege un alt coleg, mai marisor, ca sa fie bagajul tau de cala si urca-l pe cantar sa vedem daca e in limita admisa pentru transportul cu avionul! :)))
- In sfarsit, pe platforma la utilaje si elicoptere! Dar o sa zburam? Nu ma! Ba da! Ba nu! Doamna, asta zice ca o sa zburam, da' ma minte, nu-i asa? :)))
- Copii, in ordine, o sa urcati frumos in elicopterul american. Daca stiti engleza, va rog sa vorbiti cu militarii americani! - Eu stiu, doamna, din filme!   Moth... Fuc...    - Aoleu... Taci,ma! :)))
 - Mai usor! In ordine, copii!!!
 - Nenea, pustile astea au gloante, ca sa tragem cu ele? :))
- A... Eu ma urc pe locul pilotului ca nu mai e nimeni pe aici si daca vreau pot sa decolez, ca stiu de la jocuri cum se face! :))

- Nu mai vrea nimeni in elicopterul negru?...

- Asta verde e elicopter romanesc! Ba nu, alea romanesti sunt alb cu albastru, ca am vazut eu ieri la plaja cum zburau sa caute droguri! :)))
- Doamna, mie mi s-a facut frig! Si vreau la baie! Mai stam? - Hai ca plecam acum, in ordine, ca la sosire. 
- Sa multumim gazdelor de la aeroport! 
- La revedereeee!

Foto: Mihai Viziteu

Niciun comentariu: