Treptat, au fost construite aerogara, turnul de control si celelalte cladiri. Si totul a luat amploare. Nivelul traficului din anii '70 nu a fost atins nici azi; nu numai ca nu a fost depasit, dar nici macar nu a fost egalat. Daca ar fi sa analizam de ce se intampla asta, gasim o gramada de motive.
Totusi, cel mai important lucru cred ca sunt oamenii care au lucrat pe aeroport.
Pentru ca ei sa fie cunoscuti, am publicat o mica parte a istoricului aeroportului (perioada 1960 - 1990), asa cum a fost povestit de domnii Gheorghe Constantin si Beniamin Popescu, doi dintre comandantii aeroportului.
Cu aceasta postare se incheie capitolul dedicat trecutului. Incepand de azi, prima pagina a blogului va fi dedicata prezentului. Impreuna cu colaboratorii, voi incerca sa arat ce e mai interesant pe aeroport, in imagini din activitatea de zi cu zi. Rutina pentru unii, pasiune pentru cei mai multi :)
Dana
Un comentariu:
O fi si la aeroporturi ca la femei: cand s-apropie de 50 de ani, doar aia care le iubesc de-adevaratelea se mai zbat pentru ele. :)
Trimiteți un comentariu